Tuesday, January 13, 2009

lalaaa

humm jaaa.. where i left off O.o men uhm, för några dagar sen hade Kalle och Amanda inflyttningsfest och guess what xD vi är grannar nu hahaha :D det tycker jag är jättebusigt^^ kanske vi kan bli kompisar, amanda och jag :o det vore nice ^^
men aja, innan festen som jag gick till klockan tolv på natten så hade jag typ filmkväll och londonsnackskväll med matilda agnes och lina och det var ganska nice det med :3 sen kom jagb hem vid fem på morgonen XD

oh well, a just det! :D jag har ju klarat av pirates nu också ^^ fast det kanske jag redan har sagt O.o
Igår hade jag typ minifilmkväll med vincent sid och agnes och vi kollade på repo och aquamarine xD ph, jag fick heroes och planet earth av vincent också, dom ska jag kolla på :D och så ringde dennis mig igår också :O så jag missade typ uppgörelsen i repo ;__; men aa, jag ska ringa honom snart, ska bara prata klart med janick och alex först :o
Vi skulle gå igenom mina arbetstimmar så att jag kan få lön för dom :P

No comments:

Post a Comment