Tuesday, January 27, 2009

wihooo

jag kom nyss in från att ha lämnat både matilda och agnes vid bussen ^^ Alltså, det känns för himla bra att vara med dom alltså! :3 loooooooove youuuuuu <3333 Jag och agnes har gått lite på stan och sen träffade vi matilda på järntorget och så drog vi hem till mig och klippte min peruk sen gick vi till ekershallen och sen åkte dom hem. xD mycket trevlig dag indeed ^___^ Innan jag träffade agnes så var jag och pappa och övningskörde typ halva dagen och det gick ganska bra faktiskt :) och innan det så kollade jag på The Little Mermaid 3-Ariel's Beginning xD Och som du sa lina, den var ganska bra ändå xD men aaa, lite B var den också haha :o

Och eftersom jag har fått min lön nu, så ska jag nog köpa mig ett par nya skor imorrn, plus att jag skulle vilja köpa något att ha på mig på fredag ^^ Vill ju se hyfsat bra ut ändå haha :D Och nu ska jag nog hälla upp ett stort glas mjölk och ta mina romerska bågar och nöta lite heroes kanske? ;) gott gott gott :3
*vinka*

2 comments:

  1. Jag kände också att det var så hiiimla bra :D :D
    Och du. Jag har en sak till dig! Vi borde träffas snart, men kanske inte idag. Vi får se :D

    ReplyDelete
  2. ja, visst varen ganska bra ändå. rätt söt liksom :D sen är det ju ariel liksom, vad kan vara fel med det ^^

    ReplyDelete