Friday, January 30, 2009

HOLY FREAKIN' SHIT!!

åh shit åh shit åh shit alltså!!!! gaaahhh hela jag typ exploderaaaaaar!!!! (nej jag är inte arg XDD) jag är för himla GLAD ALLTSÅ!!!! Jag säger ju det, läser man One Piece så glömmer man alla problem!! ALLTSÅ!! DET ÄR JU HELT PSYKOS-STÖRT GALET HUR BRA DEN DÄR MANGAN ÄR ALLTSÅÅÅÅÅ!!!! Det är sant som Niclas sa att Robin hade sagt, One Piece har tagit en helt ny vändning och det är verkligen sant. Man tror man har fått se aaaaascoola fighter och man tror att det kan knappast bli bättre, men åh herregud! Ett exempel är i naruto så trappas det ju upp enda tills fighten med naruto och sasuke i 130-avsnitten där nånstans, där är det ju feeeeeetaste fighten mellan dom två. Och så tror man att det inte kan bli bättre (fast i naturo-fallet så stämnde det ju tyvärr) Men faatttaaa!! Förstår ni vad jag menar!!!! GAAAAHHHHH!!! Japp, jag har sagt det hela tiden. Jag ÄLSKAR One Piece! Av hela mitt hjärta, verkligen. One Piece FTW!!! hahaha, ska jag försöka lugna ner mig kanske... naaaeee jag vet inte om det går riktigtttt!!!! XDDDD det pirrar i hela mig, fjärilar överaaaaallt!! Psykooooos!! XDD *superultramegahyperglad* X33333 nu ska jag städa trappor, adjöss

No comments:

Post a Comment