Tuesday, January 20, 2009

Uppcon :D

happ, i söndags kväll kom man hem från Uppcon då ;) Det var hyfsat kul och nästa år ska det bli ännu kuligare, eller hur?!?! ..elleeeer?? ;) orkar typ inte berätta allting nu, men kolla in mattes linas claudias och hallonsafts bilddagböcker så får ni en lite större bild på hur saker och ting var :P

igår var jag med patrik och vi hade det trevligt xD bara snackade lite hela kvällen haha ^^

och idag har jag varit lite barnvakt åt Baba, hämtade honom på mitt gamla dagis och fröknen som jobbade just då kände igen mig och allt XD det var ganska roligt haha ^^

och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kolla på heroes kanske? Eller fixa kattlådan.. den luktar gaaaaanska äckligt nu.. ska nog fixa den först ew O_O men aa, sen då? vet inte riktigt ^^' oohhh.. läsa fanfiction kanske?!?! :333

No comments:

Post a Comment