Monday, January 12, 2009

men aaa

kanske ska ta och berätta liiite om vad som hänt senaste tiden :O Hmmm....
den 1 januari var en av mina bästa krogenkvällar nånsin faktiskt tror jag xD hade hur kul som helst med robin och så träffade jag maassor med folk som man kände och så blev man värsta polarna med dom också :D aa, en guldkväll tycker jag ^________^
2 januari var lite segare dock, drack en aaaaning för mycket kvällen innan så jagvar dödligt seg hela dagen efter bara, men inte mer än så. och så tvingar patrik ut mig på krogen där han är stupfull och nästan bokstavligen kväver mig till döds av en av hans kramar O_O Men tanken var god dock :)
3e januari hade jag fest hemma hos mig som var helt okej den med ^^, agnes och lina och matilda och matte opch patrik och en massa till folk var där och det var helskönt :P haha lina klippte robins hår också xD
Jag tror det var den 3 januari iaf? :O

hmmm, jaa.. sen då? NU är det en massa folk som skriver till mig på msn, så brb ^^'

No comments:

Post a Comment