Thursday, October 30, 2008

tihii

alla "igår"dagar verkar vara så himla bra nu för tiden känns det som xD för igåååår.. så var jag hemma hos rasmus och kollade på film :D det var jättekul :D Han har värsta coola rummet shit! skiitstor säng, projektor med värsta högtalarna :D (nästan hela källarvåningen för sig själv haha) xD
men vi hade det trevligt iaf :D
men vi fick typ skynda oss jättemycket till min buss :O hann knappt säga hej då ju, innan bussenkom :( oh well, det gör inget i guess ^^

OCH!! imorrn ska det bli askul också, för jag agnes och matte ska till g-viken! :D patrik kaaanske kommer, men rasmus och hans polare linus kommer iaf :D kommer bli så himla kuuuul :D

ikväll.. var det inte jättekul.. jag såg mamma mia på bio (sing-a-long version) shit jag ville dö >_< nej tack, aldrig mer igen.. överallt runt omkring mig satt liksom 50åriga tanter som sjöng med hur falskt som helst.. inte alls kul för mig, men säkert superkul för dom.. ^^'

just nu pratar jag med patrik som är full i telefon, och med agnes på msn xD så jag har inte riktigt tid med blogg, så baibai~~ xD

No comments:

Post a Comment