Saturday, October 18, 2008

Lolita meetup

såå, idga har det varit lolita meetup ^^ det har varit ganska okej, jag var inte jättepepp faktiskt :o jag är inte direkt jätteinne på lolitaspåret längre.. mera h.naoto och såna kläder :33
men men, det var jag agnes lina och rebecca. och en tös från stockholm?? som heter Katja, och sanas och hennes pojkvän gustav (dom två var med sist också ) :p det var helt okej ^^ men det kändes som att vi mest degade runt, fast det kanske var bara jag som tyckte xD jaja ^^ till sist så drog vi till burger king och åt lökringar med hot cheese dip <33 det är såååå himla gott, jag fattar inte xD
oh well.. jag känner mig lite under the weather för tillfället så jag ska fixa mig lite varm oboj och krypa ner med mitt täcke i soffan och kolla på film :3 sen ska jag soooova :3 jaja, hejsvejs ^^

1 comment:

  1. Anonymous22:13

    Vi får la ha h.naoto-meetup istället? :3

    ReplyDelete