Thursday, October 23, 2008

inconsolable

jag sitter just nu, i vårat "matrum" och lyssnar på backstreet boys "nyaste" låt Inconsolable. jag tycker den är bra, faktiskt ^^
alldeles nyss satt jag och glodde på blockets hemsida, och kom att tänka på en sak. tror ni man kan sälja sig själv på blocket? alltså, inte som sexslav elr nåt sånt >_< eller tror ni man kan köpa någon på blocket? äsch, det var bara nånting jag satt och tänkte på ^^ no worries :p

jag ska snart pallra mig iväg till ekershallen och köpa kött och grönpepparsås :3 det slog mig som ett slag i magen ganska bokstavligt att jag nu är hungrig. jag fick en hundring av mamma innan hon drog till jobbet förrut så jag hoppas det räcker till att köpa dricka och vitlöksbröd också ^^
jag tänkte ha myskväll för mig själv idag nämligen ^^ jag håller på och drar ner the love guru för tillfället, så den borde vara klar timat med maten :) jag ville inte se den först när jag hörde talas om den, men nu i efterhand ångrade jag mig.. det var sid som frågade ifall jag ville med på bio p den med hon agnes patrik och nån mer tror jag.. efteråt så sa dom att de hade haft jättekul.. då blev jag sorgsen. jag skulle följt med, tänkte jag. oh well.. så nu idag kollade jag på vad för komedier det fanns tillgängliga och så såg jag att den fanns med, kolalde upp den på imdb.com och såg att justin timberlake och jessica alba är med :D så tänkte jag, klart jag måste se den haha^^

Cola tycker inte om att vara ensam har jag märkt. Hon satt utanför toadörren heeela tiden under tiden jag duschade. sen när jag kom ut så började hon jama och ställde sig upp på baktassarna lite grann.. söööt :3 men efter en liten stund när jag hade släppt ner henne igen så började hon äta på mina tår.. det gillade vi inte :(

en annan sak jag just tänkte på var att vad sjutton ska jag svara när någon frågar hur jag mår? Hur mår jag? Jag mår.. jag mår. Jag mår ingenting, för jag känner ingenting. kul va? naa, jag vet inte. jag kan inte svara på något känns det som, för jag känner inget/har inget intresse för nåt alls längre. typ. -.- jag blir så "suck" på mig själv.. Men jag vill ju liksom inte vara dum elr nåt, eller verka ointresserad av det mina kompisar säger. men det känns som att jag inte har något direkt val heller, förutom att "verka" intresserad. no offense mot den som läser, men vad gör man då? jag vill inte ljuga och säga att allt är bra. men vad ska man säga då? "allt är." allt är, punkt. Men frågar nån "hur är det" så säger man ju "bra, sj?" av reflex.
jag vill va med beeen ;__; det känns nästan lite som att han förstår mig iaf.. Det känns som att typ ingen förstår mig annars. how fun.
så jag måste tacka dig ben ifall du läser, för att du sa "tack för att du finns". Men då vill jag säga såhär också, tack för att DU finns, Ben.. massa kramar och kinapuffar till dig! :3 Hoppas vi ses på tisdag, det vore kul :)
annars så ringde det just en snubbe till mig och undrade ifall han kunde få skicka en undersökning till mig. och careless som jag är så sa jag "visst varför inte". nu är klockan en minut i sju och nu ska jag trycka på "publicera inlägg" knappen. hej då ^^

No comments:

Post a Comment