Thursday, October 23, 2008

bläää

men jag känner ju ingenting! det är som om jag är någon lags zombie av något slag.. och att jag dessutom går runt och tänker på hur det skulle vara att äta på någons hals medans det sprutar blod över hela gatan.. xD ni vet, precis som i 28 dagar senare och dawn of the dead ^^ det gör ju saken inte direkt bättre ^^'
men seriöst, jag skulle säkert kunna gå fram till en unge som sitter på golvet och spraka bort den så att den flyger iväg som en boll i 120 km/h ..shit vad kul det skulle vara xD men det ska man ju inte göra, för det är ju dumt.
jag känner hela tiden att jag vill skriva! men jag kommer inte på vad jag ska skriva.. nånting om drömmar och vingar och sånt.. och sådär på sidan av vill jag skriva en saga! en sån där riktig saga från sveriges urskogar.. med tomtar och troll, trollkarlar och prinsessor, magiska brunnar och älvor! ni vet, sånt där :p det vore mysigt..

2 comments:

  1. Anonymous00:22

    jag skulle säkert kunna gå fram till en unge som sitter på golvet och spraka bort den så att den flyger iväg som en boll i 120 km/
    hör du dig själv?

    ReplyDelete
  2. hahaha, nån är oerhört feg som inte vågar visa vem den är xD alltså haha, ja jag hör mig själv xD hur oseriöst skrivet var inte det där haha ..himla tönt.

    ReplyDelete