Thursday, October 09, 2008

lalaa

jag insåg just att jag inte skrivit på typ en vecka :o
usch jag gillar itne den här vekcan :( eftersom jag sökte försörjningsbidrag förra veckan så tvingar dom mig att gå på nån dum kurs på två veckor på Jobbcentrum, och jag hatar det för att jag känner att de tinte ger mig ett dugg. Man ska lära hur man skriver CV och personligt brev och hur man söker jobb osv.. men hur svårt kan det vara ffs? O.o oh well, jag måset iaf gå på det där för att få försörjningsstöd, men igår så var jag p möte på socialen och så sa dom typ att jag inte kommer få försörjningsstöd på två månader för att jag har pengar att leva på.. men det har jag ju inte alls? >_< så nu ser jag ingen som helst anledning till att gå på det där bläää.. jag vaknade idag och hade skitont i magen dock, så jag sjukanmälde mig och så har jag chillat hela dagen ^^ Så drog jag iväg till agnes och så gjorde vi oss i ordning som lolita och drog ut is kogen för att ta kort ^_^ det var kul :D och jag har nu gjort två bloggreklamer för min blogg haha, de allra första nånsin!!:O :D jag lägger upp dom på bilddagboken snart vettja :P jaja, imorrn ska agnes och jag och kanske några fler? dra tills atin kanske? och om det inte blir av så vet jag inte, men p lördag ska vi p åfest hos en tös som heter jenny och det ska nog bli jättekul :D det är tydligen tema på festen hon ska ha, nämligen rött xD that'll be interesting..! :D

2 comments:

  1. lära sig skriva CV och sånt är ju faktiskt bra ju :O

    ReplyDelete
  2. Anonymous15:13

    Hej:) Vi har redan lagt handpenning på en katt nu men tack ändå:)

    ReplyDelete