Wednesday, October 22, 2008

hoho

igår var jag och pappa och simmade för första gången på säkert ett år. det var skönt ^^ jag vill simma nu meeeed >_<
imorse var jag hos tandläkarn också. hon sa att jag helst bara ska dricka en colaburk i veckan! I VECKAN! O_O men iaf.. sen sa hona tt jag ska få en bettskena? och det är väl helt okej, jag ska bara ha den på natten ändå så :P jag skäms inte ^^

jag fick sms av patrik idag där det ståd "gör du?" ...så jag svarade, men som vanligt har jag inte fått ett svar tillbaka.. patrik, om du läser, du är SÄMST på att skicka tillbaka >_________<>_< no offense nu då, men alltså.. jaja sak samma
sen för typ 1½ timma sen så ringde vincent och undrade ifall jag ville med hem till honom och kolla på film, visst tänkte jag ^^ det är väl kul :) men jag är typ jäääätteseg idag så jag ba "eeehhhh.... viiisssst..." xD förlåt ^^'

så, jag kom nyss ut ur duschen.. när jag var därinne så tänkte jag lite på olika saker. som t.ex. varför finns jag? jag gör ingenting och är bara jättetråkig hela tiden.. (*beramoon goes emo*) så.. vad gör jag här? jag orkar inte göra nånting heller.. jag vill ta körkort och skaffa mina 200 timmar i barnpassning så jag kan dra härifrån men nej då, inte orkar jag det inte.. >_< jag funderade igår på ifall jag skulle skriva ett mail till ett av hotellen på Bora bora och fråga ifall jag kan få jobba gratis där, men det skulle jag säkert inte få ändå.. jag kan ju prova dock :p och det tänker jag göra, jag vill inte höra en massa klag om detta så schysch! var lite.. lite positiva iaf?

..och nu ringde vincent och sa att hans batterier på telefonen är slut, men att jag kunde pallra mig ut nu iaf så kommer han och hämtar mig. så hejdå ^^

1 comment:

  1. Anonymous20:13

    Säfsen då? :P Du kommer ju iväg, får jobba, du får säkert många nya vänner och sånt också, och det är bara början av ditt arbetsliv. Har du flyt så kanske du knyter lite kontakter där uppe som för dig vidare till nästa arbetstillfälle någon annanstans i Sverige?

    Och fråga inte varför du finns, dummaste fråga som finns ju >_< Varför skulle du INTE finnas? Usch, jag skulle aldrig kunna tänka mig en värld utan Bella, det finns bara inte... Varför finns du? Inte vet väl jag, och inte du heller uppenbarligen, men med tiden kommer nog alla på sin egen anledning till att existera. Det kan vara för att hjälpa människor, det kan vara för forskning eller för kyrkan, att upprätthålla lagen, bygga hus eller servera slusk på barer, men det kan lika gärna vara att leva för en enda människa. Hitta din mening, men ha inte bråttom och ha ingen ångest över att du inte kommit på det ännu :)

    ReplyDelete