Monday, September 08, 2008

please love me

jag orkar inte.. jag vet inte vad jag ska göra.. Jag har storbölat hela j*vla dan för att jag saknar en viss person så j*vligt mycket.. jag vill inte att han ska börja tycka om någon annan, jag vill att han ska tycka om mig! varför? han är fri, jag håller inte tag i honom, men ändåå... jag saknar honom så himla mycket och jag vill inget annat än att han kommer hit.. men förstås, han vägrar ju prata med mig som han gjort på flera veckor.. :( skulle jag börja prata med honom skulle han säkert säga att jag skulle dra åt pipsvängen elr nåt ännu värre.. jag postade två texter på deviantart som jag skrev med tanke på honom.. hoppas att han har slutat läsa min blogg, or else i'm screwed.. -.- "Ändrar du dig igen?" Därför ska jag inte säga något, så slipper han all förvirring igen.. förlåt för det, det var inte meningen.. det känns som att jag på något vis insett det jag har gjort fel.. jag lyssnade inte tillräckligt.. jag vände ryggen till när han behövde mig.. jag blundade för hur det var.. förlåt, jag tittade bara på allt det dåliga och inte på det som var bra. jag såg bara det förflutna, och inte det ljusa i framtiden.. förlåt :'( förlåt.. jag menar det verkligen ända nerifrån tårna.. jag ska försöka sluta säga förlåt så ofta, för i såna här situationer betyder det ordet ingenting längre..
Ingenting har känts riktigt rätt sen du var ute ur bilden.. Det ända jag kan tänka nu är att jag vill tillbaka till där det var tryggt och som vanligt.. men det kanske inte går längre! Jag pratade med en kompis idag och han sa att han hade nog gått vidare med sitt liv nu.. betyder det att han inte älskar mig längre..? gick det över på två månader..? han som älskade mig så otroligt mycket.. gick det verkligen över på två månader? i filmen win a date with tad hamilton så säger en av tjejerna som är kär i huvudpersonen att kärlek går över på två månader, stor kärlek går över på ett år, men den största och mäktigaste kärleken går aldrig riktigt över..
Var jag bara kärlek..? Ingenting är sig likt sen du försvann.. det känns som att jag är ute på för djupt vatten, det går inte riktigt att leva det där livet jag ville leva utan dig.. men ändå vill jag inte bli ihop med någon nu för jag vill va singel ett tag.. eller? jag vill inte känna mig låst. Du sa att jag skulle säga till när du kunde flyga med mig när jag var ute och prövade mina vingar.. nu säger jag till! Flyg med mig! för jag kan inte riktigt flyga så bra som jag trott utan dig..
shit vad mycket jag skriver.. nu höll jag på att skriva förlåt, men jag lät bli. ^^

my silver pearls keep falling
scattering across the floor
what will you do with them?

1 comment:

  1. Anonymous00:28

    Förlåt...
    Läs min blogg... :-/

    ReplyDelete