Tuesday, September 30, 2008

miiihh

jag vill att det ska bli fredag!! jag vill ut på krogeeeen! xD sid ville också utpå krogen sa hon, så vi kanske drar ut hon och jag då :D hoppas på fler haha
jag är glad :3 och väääldigt trött.. så går det när man inte somnar :( men äsch, det göööör inget :3
så! vad ska man göra nu då!? ja du! himla bra fråga faktiskt! eheh.. ^^' idag skulle sofia ringa om jobb på max :P hoppas jag får det :3 emma jobbar där haha, då blir vi arbetskamrater haha ^^ ohwell, jag ska väl försöka dra iväg till köket och fixa nåt att äta.. jag är hungrig, trött och kall!! Det är skitkallt i mitt rum! O.O jag ska nog fråga mamma eller pappa ifall vi kan dra till ikea, jagmåste få en sån där fårskinnspäls (fusk såklart!!) men gaah vad mjuka dom är!! :3 josef har ju en sån hemma hos sig och den är sååååå mjuuk :3 haha jag skulle kunna sitta i den där fåtöljen en hel dag utan problem :3
jaja, baibaaai~

1 comment: