Friday, September 12, 2008

ja du

hmmm... kött är gott :3 jag åt just fyra st sjömansbiffar, EXTRA HOT HOT HOT! just as we like it xD snart kommer niclas från tåget och då ska vi dra till kyrkan ^^ har inte varit där på länge, så det ska bli kul :)
jag är lite orolig för vincent nu dock :O vi smsade lite förrut, och bestämde att vi kanske skulle träffas lite grann och då var väl klockan tre-fyra? han slutar klockan 5, fast kanske fyra på fredagar elr? jag vet inte, kommer ej ihåg.. men iaf, han smsa mig aldrig tillbaka om vi skulle träffas eller inte och jag har inte hört något från honom sen dess :o han borde ju vara hemma nu tycker man, han är inte inloggad på msn, han har inte kollat sin bdb.. hoppas det inte har hänt något.. :O :( då skulle jag bli väldans ledsen, så de så! jag saknar honom lite, vi brukade ju hela tiden umgås förrut.. men inte längre, vi pratar inte ens.. :( jag tycker ju fortfarande om honom väldigt mycket ju.. men men, det tar väl sin lilla tid det med, det blir säkert jättebra till slut :) *teleporterar en kram till honom*

och inclas, den lilla filuren går och köper vääärsta mealet på burger king när vi skulle laga mat och allt! vi måste dit och jag måste få lökringar med hot cheese dip! :D jag blev jättesugen på det haha ^^
jag vill festaaaaaa.... haha, jag är jättesugen på det med :D aja ^^ nu ska jag fortsätta kolla på the cable guy :D baibaaaai~

No comments:

Post a Comment