Sunday, September 14, 2008

LDD <3

idag ha rjag varit med agnes lina rebecca och en annan tös som jag inte riktigt kommer ihåg namnet på och dennes pojkvän gustav ^^ vi har typ haft minilolitameetup, fast jag var typ punk hela tiden :D h.naoto <33 jag fick låna kläder av arvid hihihi, så nui är jag hemma igen dock, efter 700+ bilders tagning :O och helt utmattad också :o men imorrn ska jag träffa agnes och lina igen, och vi ska väl bara vara antagligen i guess, sen kanske jag ska vara med niclas lite :P vi skulle kolla kläder och sånt där till mitt märke som jag ska börja med, när jag orkar -.- jag är så lat, jag får ta och skärpa till mig snart alltså :( men jag är pepp dock! :D
en dålig nyhet som jag upptäckte idag var att min favoritlivingdeaddocka är slutsåld! dom hade 10th anniversary för just eggzorcistdockan som jag ville ha, men den är slutsåld! limited edition var det, såldes bara i 666 kopior ^^ men åh jag vill verkligen ha en sån.. den önskar jag mig i födelsedagspresent, shit.. jag ska försöka leta reda på nån som vill sälja sin xD om det ens är möjligt att hitta en sån person. just den dockan har varit deras allra populäraste tydligen :o och det förstår jag också iofs :D men men.. jag hoppas verkligen på att jag någon gång i framtiden kommer kunna hålla i en sån.. :3
oh well, nu ska jag ladda över ett hundratal bilder till datorn, sen ska jag sova.. sååå... natti natti ^^,

No comments:

Post a Comment