Tuesday, September 09, 2008

jobb jobb jobbigt!

jag var på utbildning i arbetet idag då... orkaaahhh... men jag fick en ny kompis dock! xD Han heter Mårten och är tydligen Malin Uhláns (mediekommunikationslärare på JB) systerson :D buuusigt haha, men han var helt okej faktiskt ^^ sen när utbildningen var slut så drog han och jag och käkade på alfredos ^^ lite random sådär xD
men alltså.. det där jobbet.. och nog ingenting för mig :O jag måste skriva ett himla manus till imorrn som jag sen ska gå runt och öva på med random människor på stan O_O alltså.. vad sjutton! orka det här jobbet, jag provar den här veckan (och nästa kanske? jag menar, lite cash vill man ju ha också^^) men om det inte funkar så slutar jag och börjar praktisera på fritids på hannaskolan i en månad.. sen kan jag dra utomlands och vara au pair eller nåt ett tag, så kommer jag bort härifrån :O

No comments:

Post a Comment