Sunday, September 07, 2008

oj oj

hummm... jag blev sjuk i torsdags kväll, så jag låg i sängen/soffan hela fredagen förutom på kvällen när jag matilda lina och agnes drog till landet :P så jag fick vara lite sjuk där ute ^^ Men jag mådde bättre på lördagen, så vi gick ut och visade runt lina på alla "landet" ställena :p det var lite busigt, och blött :o ..det regnade hela tiden :( men sen gick vi in och drack varm oboj ^_^ sen skrattade vi en massa massa med vårat smsande xD sen idag så kollade vi på fruits basket halva dagen, sen ringde vincent och sa att han och kalle var på väg dit för att hälsa på oss xD helt otippat, alla ba "shiiiiiit!!" så vi typ sprang upp och gjorde oss iordning det bästa vi kunde på tio minuter typ xD sen blev det typ jätte awkward när dom kom :o lina agnes och matilda satte sig för sig själva och var jätteosociala och jag liksom försökte vara med båda samtidigt, och det gick inte jättebra -.- så kalle och vincent satt i ett hörn och kollade på pirates of the caribbean 3 som gick på tv medans lina agnes och matilda satte i andra hörnet och målade O.o Sen ringde robin och så sprang alla tjejer upp och så var vi där uppe jättelänge och det kändes helskumt allting >_< men sen bestämde sig kalle och vincent för att åka hem igen, för marcus skulle tydligen ha tillbaka sin bil så :o så jag följde vincent ut genom dörrn för kalle hade redan hunnit springa iväg till bilen. Så stod jag och vincent och pratade lite, så sa jag att jag inte gillar honom på det sättet som han gillar mig så jag kan inte vara tillsammans med honom.. då blev han nog lite ledsen.. förlåt :( jag vill verkligen inte såra någon här, men för hans eget bästa också så måste jag ju ändå göra slut om jag inte gillar karln, eller hur? Och kalle som var med komemr säkert tycka att jag är värsta bitchen eller nåt sånt :( hoppas inte det, jag hade inte direkt för mening att det skulle bli såhär menar jag.. :\ Men! Time heals everything :) så det blir nog bra till slut iaf :) nu ska vi minsann vara positiva! Så jaghar en glad nyhet också.. imorrn ska jag på arbetsintervju! xD kvart över tio, så jag måste typ sova nu ^^' Det är för Nordic Fundraising, jag ska bli en sån där medlemsvärvare (en sån där jobbig sak som springer runt på stan och haffar tag i folk ni vet :o ) Och nu är det naturskyddförening som jag ska haffa tag folk åt ^^ Kommer ihåg när Niclas jobbade med det där.. verkade inte så kul.. men liksom.. vem vill vara fadder åt terroristbarn i arabländerna? No offense people :O ^^' jag ska iaf få hjälpa till att rädda naturen på vår döende planet :O
Alltså.. jag vet inte vad som händer i mitt huvud nu för tiden.. men är det konstigt av mig att börja tänka en massa på niclas igen..? ^^' jagmenar.. nu när jag var sjuk så ville jag att niclas skulle komma och ta hand om mig.. och typ såna saker.. men så glider man inte på att man alltid brukade få såna osnälla kommentarer ganska ofta som var "på skämt" för så kul var det ju? do you see me laughing? -,- jaja, inte tänka på det nu..
matilda, agnes lina och jag satt idag och planerade värsta europaresan nästa sommar, och så pratade vi om gymkort på g-viken ^^ gym + sim är inte så pjåkigt liksom :p jag tycker om att simma <333 någon som vill dra iväg och simma med mig snart? ^-^ oh well.. nu ska jag väl sova iaf :o jag börjar bli hyfsat trött nu :o natti natti :)

No comments:

Post a Comment