Wednesday, September 17, 2008

mu

lala.. har inte skrivit på ett tag nu har jag märkt :o men men ^^ hihihii nu ska jag berätta om japan ^_^ eveline verkar ha fixat en familj som jag kan bo hos i japan efter jul nångång :3 så jag ska förmodligen dra till japan om ett par månader!!! yeeeeey :3
jag är inte direkt på blogghumör just nu btw.. vincent totaldissade mig idag vilket gjorde mig väldigt ledsen.. han ville träffa mig och så träffas vi och så kollar han knappt på mig, han pratar knappt med mig, svarar inte när jag frågar något.. kul -.- sen när han skjutsar hem mig och vi ska säga hejdå så tittar han inte ens på mig när jag försöker säga hej då, och när jag stänger dörrn så nästan racar han därifrån... då blev jag ledseeen :( men jag förstår varför så jag ska inte vara ledsen! förlåt

men annars så var jag hemma hos niclas igår och vi kollade på school of rock! den filmen är så himla bra :D det var roligt ^^ stackars niclas, han har träningsvärk överallt :D kanske ska lätta lite på vikterna nästa gång :)

blääää.... jag vill åka bort nu.. vill åka till paris och hälsa på alex.. så man kommer bort från allt här och få se lite nya grejer liksom.. ^^ oh well, tack för mig :o

1 comment: