Monday, October 31, 2011

Ja men precis

Det var ju halloween i helgen, och tillfället i atk så gick jag på fest både fredag och lördag. Awesome båda två, mer eller mindre :P
Agnes och Jonas kom ju och hälsade på och dessutom hade dom med sig Amanda så det var ju riktigt roligt. festen var hemma hos Tommy med hela det underbara gänget, det var riktigt kul att få träffa alla igen.
Dom hade inrett riktigt "halloween"igt också och där höjdes min pepp till tusen ännu mer hahaha x)
På denna fest var jag utklädd till pirat, inte så ovanligt kanske men riktigt authentic tyckte jag att det blev haha ^_^ Roligt hade vi allihopa!

I lördags var jag utklädd till lolitadocka typisch, sminket blev riktigt horribelt tycker jag men det fick gå ändå, för inte hade jag suttit i flera timmar för att bara tvätta bort det och göra om i flera timmar till så det fick vara. men annars tycker jag att utklädnaden var riktigt bra, jättelänge sen man var lolita! Lika jobbigt att vara begravd i dessa kläder som vanligt också xD Men det var ändå roligt :)
Vi förfestade lite hemma hos Johannes först, riktigt härlig familj han har alltså haha :D Sen vid 21tiden åkte vi till frimis och träffade på Rebecca, Hyo och Amanda vilket var ett stort plus. Lite senare sen kom även David, Jocke och andra Adde, lika kul det med! :D
Må hända att jag kanske drack liiite lite för mycket, men roligt hade vi! Ännu roligare hade det väl vart förstås om Adde inte hade varit sjuk och legat hemma, men ändå :P

När man är väldigt full dock så kan det ju lätt bli tjafs och bråk och lite såna där häftiga diskussioner so vi alla vet om, vilket inträffade. Vänskap, ja vad är det? Det kan man ju fråga vissa människor. Nog för att jag aldrig skulle byta bort kvällen så slutade den ändå i otroligt många tårar från min sida och jag känner mig fortfarande otroligt uppriven, förolämpad och om inte rejält sårad. Jag kan inte mer än hoppas på att detta löser sig till det bästa.
Jag älskar mina vänner väldigt mycket, jag läste ett citat här nyss som jag tyckte var bra nämnvärt:

The only way to have a friend, is to be one

Och det får avsluta dagens inlägg, hoppas er halloween var jättebäst! :)

No comments:

Post a Comment