Wednesday, October 19, 2011

WAOO

Vad blogspot har förändrats på bara några månader XD
Eller så är det jag som är lite fail som inte vart inne och bloggat på flera månader ehe ^^'
Jag har inte gjort mycket alls, om ens något den senaste tiden xD Jag har tappat livsgnistan lite grann, varit deppig och nere ett tag och det har gått över sakta med säkert.
Men nu känner jag att livet tar en stark vändning till det bättre!
Jag ska börja på en serviceutbildning via Arbetsförmedlingen nu på måndag, ska vara där kl 9. Spännandeee :D
För typ enhalvtimma sen dessutom så sprang jag ned till Kalles Bilskola här nedanför Adde och pratade med dom lite, poff så kom jag ut med två bokade körlektioner. En imorrn kl 8.50 och en på fredag kl 8, WIN!
Nu kör vi! :D 
Har även fått nyss på ams.se att O'Learys söker folk via Jobbchansen som är på fredag också, så dit måste jag alla gånger och tills dess måste jag försöka skriva ett Killer-personligt brev så jag får jobbet!
Och får jag det jobbet så blir jag superduperultramegaGLAD! :3

Mja, som ni kanske märker så är jag på lite bättre humör nu. Jag fyller ju år snart också!:D Hoppas på att jag får en ny bärbar dator, win på det :3 

OCH HALLOWEEEEEEN! ^_____^ Jag peppar sönder inför nästa helg, kommer bli så kul så jag vet inte vart jag ska ta vägen haha :D Vet precis vad jag ska ha på mig och hur jag ska sminka mig, hihihi :3

Peppen!

No comments:

Post a Comment