Sunday, October 23, 2011

Apelsinnojja!

Jag har sannerligen fått upp ögonen för apelsinbåtar. Helt galet, jag kan äta tre apelsiner på mindre än fem min xD
Men det är gott :3 och NYTTIGT! xD
Nu är det ju såhär att idag är min sista lediga dag, för imorrn börjar utbildningen och allvareeet..Nu kommer rutinerna inrullandes också och det ska bli awesome! Jag har ju träningskort på friskis och budgetkort på g-viken så från och med imorrn ska vi börja pallra oss iväg med träning i tankarna VARJE dag.
Jag vägde mig igår och jag kan inte fatta att jag snart är uppe i 70 f*cking kilo! O__O Det är helt sjukt och det ska det bli ändring på nu. 1 kilo i veckan minst ska jag gå ner. Så fram med apelsinerna och morötterna, så kör vi! :) Har bokat både spinning och yoga inför imorrn så det är redan igång ^_^

För övrigt känner jag ett starkt pysselbehov. Såg en video om deco på youtube igår om hur man kunde piffa upp sin  nagelklippare med bara några pärlor, quite inspiring i do say. Hittade även en sida som heter okaeri.se och jag vill typ ha alla decoprylar där haha :D Men pengalös som jag är får jag nog börja med de pärlor jag redan äger, tyvärr inte så många dock. Jag kommer få pengar från ams om 1-2 veckor så då blir det pyssel pyssel och åter pyssel!
Dessutom sitter jag i detta nu och laddar ned lite japanska tidningar så som Ageha, NailUp!, Egg, Popteen och även några decotidningar. Kan ju vara trevligt med idéer om man nu ska börja pilla med sånt ^^ Tar som himla tid dock, man måste vänta typ en kvart efter varje nedladdning som dessutom tar 10 min.
Men men, Adde ligger ju och sover så tid har jag ju haha :P

Mwaha, måste få skryta lite för mig själv. Jag är lvl 60 på maplestory! 60!! Galet :D Så himla nöjd är jag x) När jag började ta upp spelandet igen för några veckor sedan var jag bara på lvl 28 xD Galet var fort det har gått! :D *Stolt* :3

Annars då? Halloweenfester hela nästa helg, kommer bli awesome! Så himla pepp haha :P På lördagen vet jag ju vad jag ska vara, fredagen blir lite utav en utmaning som det ser ut nu :O Ahh peppen :D

No comments:

Post a Comment