Tuesday, October 25, 2011

Molds

Har precis beställt molds till decoden. Formar att göra minibakelser/kakor i lera med alltså x)
Ser sjukt mycket fram emot det ^_____^

Andra dagen i skolan idag, vi fick göra en reklamfilm typisch haha :P Sjukt uttröttande må jag ju säga iaf xD Men det var kul att lära känna några stycken lite mer :)

Efter att vi hade slutat stannade jag till på stan och kollade Idé och Hobby för lite prylar till pysslet, men köpte inget än så länge :P Jag ska nog vänta med pysslandet till jag fått pengar, så jag kan köpa bra lera och lite sånt. Jag känner mig lite ockuperad med halloween just för tillfället :P

Väl på väg hem igen så stannade jag till vid O'Learys för att höra hur det gick *visar framfötterna* och jag fick prata en del med personalansvarige och vips så är jag första reserv ifall nån av tre inte klarar testtiden som skulle vara nästa vecka eller så. Men han skulle leta reda på mitt CV tills imorrn annars så skulle jag komma dit med ett nytt imorrn. HERREGUD VAD PSYCHED JAG BLIIIR!!! xD Helt galet, kunde typ inte sluta le hela vägen hem hahaha, håll tummarna för mig nu!! X3

No comments:

Post a Comment