Friday, November 04, 2011

men, deppeN -.-

Såg på ams.se häromdagen att Harry's söker extra bar-och servispersonal. Klart jag ska dit :D Jag har suttit med mitt personliga brev denna morgon och nu tror jag att det är ännu bättre än sist ^^ Så jag ska bara duscha och göra mig i ordning för dagen sen smiter jag iväg dit och pratar med dom x)
Det känns bra. Hoppas hoppas hoppas på att det går denna gång! Vilken dröm det skulle vara ^-^

Förutom det ska jag jobba lite på läxan från skolan. Jag ska skriva en presentation om ett företag som jag hittat på och dessutom skriva en ansökningsannons till företaget också. Men det är ju inte så svårt, jag måste bara sätta mig och göra det :P Jag tog med en av skolböckerna också som jag tänkte läsa lite i förväg på ^^

Jag mailade även okaeri.se igår för mina varor hade inte kommit än, men dom skickade dom samma dag så nu får jag dom nog vilken dag som helst! :3

Annars då? Har lite ont i halsen faktiskt, hoppas inte att jag blir sjuk :O Adde jobbar. Jag vill ha lägenhet. Och jobb. Och mitt humör tillbaka. Helgens händelser har knäckt mig.

Jag försöker mest tänka på annat. Som min utbildning och hur jag lär mig som mest. Jag vill ta åt mig av allt, lära mig allt och bli bästa servicemänniskan there is! Funderade lite på om jag skulle söka praktik på systembolaget istället :P Fast ja, jag vet inte ^^

Längtar tills jag får mina molds, då kan jag börja leka med decoden, peppen på det!

Jag fyller ju år nästa lördag haha, hoppas jag får en dator :3 Behöver verkligen en! O_O

Men men, nu ramlar jag bara på massa tankar :P Längtar tills Adde kommer hem :3

No comments:

Post a Comment