Friday, October 21, 2011

O'Learys

Jopp, idag var det Jobbchansen på Arbetsförmedlingen. Och jag var där. O'Learys var också där. Win! :D
Det som var dåligt var att de sa att dom inte skulle ta emot några CV:n. Det var som bra var att jag plockade fram min envisa sida, struntade totalt i vad de sagt och åkte till O'Learys när de öppnade och lämnade CV ändå x)
Det jag ska göra härnäst, fast inte idag, är att ringa till personalansvarige och fråga om hon fått det som hon skulle. Eventuellt fråga om dom vill träffas en stund för att se vem jag är :3 SEN är det bara att vänta och hoppas på att jag får jobb där SÅ HÅLL TUMMARNA FÖR BUMLINGEN! ^w^


Jag tycker att jag skrev ett rätt så bra personligt brev på de två timmarna jag hade på mig höhö :3

Men men :P Adde har ju fått jobb på Coop i marieberg för övrigt. Lite galet, saknar honom rätt så mycket när han är borta faktiskt :3
Fast idag var det inte så roligt, jag vaknade på ett riktigt risigt sätt idag :( jag hade drömt att han skulle precis dö, vi hade bara några minuter på oss att säga hejdå typ och så vaknade jag av att jag grät en massa :( INTE COOLT!

Men han är ju hemma save and sound nu så lycklig är man ju :3
Nu ska vi dra oss iväg till Marcus på filmkväll, nice ^_^

No comments:

Post a Comment