Sunday, April 17, 2011

Flytta?

Efter att ha blivit totalt sönderslagen mentalt av kött och blod har tankarna på att flytta härifrån tagit ett stort kliv. STORT kliv.
Har kollat på öbo's hemsida och hittat rätt så bra lägenheter faktiskt, tänkte kolla vidare på blocket snart också.

Var med Marcus och adde igår kväll för övrigt. Tröståt på cola och choklad, not a very good idea. Mådde konstigt i hela kroppen efter det xD Ur balans liksom O.o

Fick en ursäkt imorse i alla fall, det var bra.

Jag har städat mitt rum, torkat av mitt bord efter förra helgens bravader xD Städat akvariet också, hörde att det hällts cola i det sen helgen.. TOKIGT?!?! >:(

Var på Yoga 2 igår på friskis, det var awesome! Mycket mer krävande än Yoga 1, har t.o.m träningsvärk i armarna och magen haha ^^ Men det känns bra, älskar verkligen yoga. My new passion :3

Jag skulle ju behöva göra en mattetenta idag, men mitt internet är inte att lita på :O Det lägger ned typ varannan minut så det är nog inte världens bästa idé.. :(

Usch mitt humöör.. Mår inte bra just nu alltså, funderar på om jag skulle ta en cykeltur eller en promenix elr nåt

No comments:

Post a Comment