Saturday, April 09, 2011

Haha lol?

Såhär kul har jag just nu O.o
Jag har väntat på att få veta hur det blir ikväll, förfest VART?! Till slut blev det nog och så sa jag till alla att dom kunde komma hit, förhoppningsvis gör dom det xD
Så här sitter jag i min ensamhet, är otroligt patetisk och pinsam som sitter själv på mitt golv och dricker rosa pantern. Men ändå känns det nästan som att vänta på jultomten hahah xD

Har en ny favoritlåt jag sitte roch lyssnar nonstop på, lite pinsamt det med kanske men det är Keshas Cannibal. RAH! haha xD

Ha så kul ikväll, det tänker jag ha! Jag ska minsann ignorera att jag blir halvt ignorerad av en viss person och jag ska minsann ignorera att jag försov mig så jag inte kunde göra matteprovet i morse!!!! MINSANN!! haha O.o

1 comment:

  1. aaawh :O Hoppas din kväll blev underbar tillslut! ^____^ Var det du som ringde mig kl. 1 inatt? :3
    Ville du något speciellt?

    ReplyDelete