Monday, April 25, 2011

Medans din tröja håller mig varm

Jahapp, snart är påskhelgen slut minsann!
I onsdags var det fest, i fredag var det grillfest, i lördags var det födelsedagsfest och idag har vart segardagen x12 XD

Men jag har haft det bra, förutom några timmar på lördags eftermiddagen där kanske, men annars har det varit bra.
Känns som att jag har en annan, lite nyare, syn på livet just nu. Åt det bättre hållet, helt klart :3

Det märks att sommaren närmar sig med stormsteg, uteserveringarna runt om i stan har slagit upp, precis som det gladare humöret och fjärilarna i magen.
Jag har det rätt så bra ändå, försöker tänka på saker som gör mig glad. Jag lyckas rätt så bra också haha ^^

Det känns som att jag bara sitter och snackar gojja just nu, men ja :D

Bokade just ett yogapass till tisdag och ett corepass till onsdag, känns bra. Yoga <3 Har halkat efter lite med min träning nu i lite över en vecka. Inte bra, det tar vi igen nu! x)

Men men, jag ska väl sova nu, klockan är ju trots allt efter 02 ^^'

____________________________________________________
But i think you're a pretty sweet pill that I'm swallowing down 

No comments:

Post a Comment