Thursday, April 14, 2011

5/5!!

 Här är den! Efterlängtad i suppose xD Jag fick ju inte lägga upp den på facebook för vissa raringar, såattehhh... >___> ja, vad gör man inte ;D De andra fyra filmerna finns att njuta av på min facebook, fråga mig inte vad som händer men en av de roligaste kvällarna i mitt liv var det definitivt! xD
Vi var hemma hos min fram till elva, sen vidare ut till strömpis där vissa (ehum) inte kom in så vi drog med hela gänget till satin istället ^^ Inte mitt favoritställe, men too drunk to notice i guess haha 8D
Kommer inte riktigt ihåg när vi drog men ja, vägen till sova var ganska lång och inte minst galen men trevlig den med :3 :D

 För övrigt så har det ju varit ett par händelserika dagar det här.
I fredags t.ex. så gick jag marcus och adde till svampen och njöt av utsikten :D senare på kvällen gick vi och en kille som heter igor på premiären av Sucker Punch. Jag vet allvarligt talat inte vad jag ska säga om den filmen, se den, ni kommer fatta vad jag menar O.o xD 

Och igår, ja då skulle vi ju plugga. Jag oskar marcus och adde hade parkerat oss på cityakademin för att vara ytterst duktiga vid 11-12tiden, men ändå lyckades dagen sluta kl 01.30 efter spökvandring i närkes skogar. Däremellan hade vi hunnit med korvgrillning, otroligt segt tv-tittande, bilrally över gatan mellan mcdonalds och järntorget, inte så god kebab vid svampen, och slutligen stickning hemma hos Karin.
Jag tror att alla håller med mig om att när man måste plugga börjar man plötsligt göra alla de där sakerna man tänkt göra men inte blivit av, som att städa rummet elr liknande. Ja, typ samma sak här, bara att det var aningen galnare och att jag inte skrattat så mycket på flera år så som jag gjorde igår <3

Idag då, ja idag skulle ju vi kompensera för att vi inte lyckats plugga ett endaste dugg igår. "Vi ses på stan så sätter vi oss och pluggar!" Haha, yeah right... 12 timmar senare har vi inte fått knappt nåt gjort, igen! Eller ja, jag kunde iaf läsa några sidor ur kemiboken idag, igår kom jag bara ett par meningar framåt. Vad har vi gjort hela dagen?! Inte riktigt lika galet som igår dårå, kollat på freakin tv hela tiden,  och jag som inte ens gillar tv. Jag sov några ggr också t.o.m. Haha. Så vi sa att imorrn ska vi minsann plugga PÅ RIKTIGT!
Vi får väl se hur det blir med det uttalandet, men jag hoppas på att det blir sanning xD
Vårt lilla "gäng" va :) Med risk att låta corny/gay/whatever så måste jag säga.. Älskar oss alltså! Vi är bäst <3

Nu får tiden vet man aldrig hur dagarna kommer se ut, lovin' it! Mår så himla bra just nu, galet är det haha :D
Dagen får sluta nu dock känner jag, rääätt så trött ^^' Avslutar på Burlesque! (igen! :3 ) 

Edit: Nu är ju det här inlägget ett dygn försenat ungefär, för att blogspot är konstigt och inte ville lägga upp videon på ex antal timmar :s Men nu så! x) 

No comments:

Post a Comment