Tuesday, September 03, 2013

Lammning '13

Jahopp, ursäkta deppson som hälsade på i föregående inlägg ;D Hon har gått och lagt sig för stunden och nu är det bara jag som sitter här ^^
Lammningen är i full rulle, det är så det heter när man nollas på gotland serru ;P Får typ aldrig nån tid till att bara vara känner jag men det räckte med väl sånt obviously från lördags och söndags. Jag försöker ta lite bilder men man ska ju vara så himlans aktiv hela tiden så det blir inte så många bilder ^^'

Men det går bra iaf, själva studerandet hoppar igång imorrn tror jag för än så länge har vi bara haft lite infoträffar liksom och sen har det bärt iväg på lammningsaktiviteter hit och dit haha :P

Oh! Idag kan jag bara lägga in lite snabbt sådär, att en räv var med oss på kvällskvisten innan alla drog till kårpuben vid namn Rindi. DEN VAR HUR SÖT SOM HELST! Den försökte ta våran alkohol och våra väskor haha, den måste vart huur hungrig som helst för att komma så nära inpå människor är inte nåt jag är van vid när det kommer till rävar iaf haha :3 so kewt!

No comments:

Post a Comment