Saturday, September 07, 2013

Chips!

While it's out there kan jag ju bara säga lite kort att får jag en flicka ska hon hitta Alice eller Klara. Om det blir en pojke så är ju mina favoritkillnamn upptagna (andreas och marcus haha) och kattskrället där hemma heter ju redan Loki så det går ju inte heller. Så det tål att tänkas på när det ploppar upp i huvudet nästa gång xD
så, nu är jag klar.

Och nuuuu till det jag faktiskt skulle skriva, NU BLIR DET CHIPS, DRICKA OCH GODIS FÖR JAG SKA KOLLA PÅ WORLD WAR Z!

Köpte några limited edition chips som heter American Style: Jalapeno Ranch och så köpte jag sura bilar och geisha med lite sprite till det så det blir asbra. Dieten tar vi tag i till nästa eller nästnästa vecka (ehe..)då jag ätit upp allt som finns i den lilla lilla kyl jag har

No comments:

Post a Comment