Friday, July 05, 2013

T.G.I.F.

Det var väl på tiden att det skrevs något här.
Har tänkt många ggr den senaste månaden att jag måste skriva lite och det har vart mycket att skriva om men såklart har mer än hälften glömts bort haha :P

Men lite kommer jag nog ihåg ;D
#1 Jag har köpt en ny dator
#2 den har ceppat till tusen, men adde fixade det igår yey :3
#3 matilda har varit på besök/är, då några av hennes saker fortfarande är kvar plus att hon är kvar i stan :3
#4 Jag har börjat klä mig lite mer i min favvostil :3 emo/alternativ/jrock/punk/whatevs :P freakin LOVE IT! inte varje dag kanske, men oftare än förr ^_^
#5 Invigde mina fina lackkjol på plektrum i lördags X3
#6 den lördagen var en av de roligare och minnesvärda, dåligt dock att den innehöll allt för många tårar på vissa fronter, men det behöver vi inte tänka på allt för mycket hoppas vi ;P
#7 har sjukskrivit mig fram till nästa söndag då mina handleder har lite smått dödat mig på sistone :o

Jaja sluta räkna upp skiten nu och bara skriv lilla tösen!

Idag är det fredag.
Jag har dödstråkigt.
Vaknade vid tio ungefär och har strökollat på one piece, new girl och adventure time fram tills nu. Däremellan har jag även hunnit med att fixa matlådor på jättegod korv stroganoff samt fläskugnspannkaka så nu blir väl karln nöjd när han kommer hem :P
Jag vill göra nåt kul, jag vill va med folk, jag vill ränna runt på gatorna mitt i natten utan massa drama, jag vill kunna gå i mina fina kläder utan att bli tagen på baken O_O

Jag hatar såna här dagar som inte går ut på nåt. över huvud taget. Man finner sig själv tänka på allt för mycket och ser allt för lite verkstad.

T.G.I.F. på den

No comments:

Post a Comment