Monday, July 22, 2013

Wake me up

by Avicii. Måste säga att den blir nog nominerad till beramoons nya favvolåt. Texten är ju så himla braaa :3

Wake me up when it's all over, when i'm wiser and i'm older.
All this time i was finding myself, but i didn't know i was lost.

Me likes it x)

Förresten så har jag vart hos sjukgymnasten idag, och ÄNTLIGEN fått lite vettig respons och kanske en lösning också. Inte värsta mirakelkuren kanske, men fick lite övningar som jag ska göra varje dag för att träna upp musklerna i handleden så dom klarar lite mer är en bra början :P Har även köpt ett stöd till ena handleden som jag har mest ont i så får vi se om det blir nå bättre :P

Förutom det så var jag ute i marieberg häromdagen och köpte en liten steampunk outfit mwaha :3 kände även ett begär till att sy boot covers till mina platåboots så dom ser lite mer steampunkiga ut också :D Har fått dille på steampunk alltså haha, så himla snyggt och ballt! Har fixat tyg och knappar och så, kollat runt lite på nätet om hur man gör såna också så nu är det bara att jag hugger in ^^

Helgen som kommer är det även Närcon, och så jobbar jag hela helgeeeen, oh the despaaaair! Vill jättegärna åka men ja :(

No comments:

Post a Comment