Tuesday, July 09, 2013

Tisdag tisdag

Jag tar mina tabletter som jag ska, men ändå har jag idag vaknat med en ond handled. Inflammation och värkshämmande my ass, är det inte en inflammation så är det väl klart att det inte funkar som det ska?!

En dålig dag idag helt enkelt. På många sätt och vis.
Jag vaknade och var hur trött som helst, uppenbarligen har nattens sömn inte gjort det den skulle. Hade lite finurliga drömmar där jag dödade folk med vanliga bestickknivar.
Världens finaste väder och jag vill bada, eller ja, ville. Inte en själ svarade i telefonen och nu är jag på alldeles för dåligt humör för att ens orka nåt alls.

Det händer mycket i mitt huvud just nu. Många beslut och ännu fler känslor. Hjärtat som talar och hjärnan som talar, men vem ska man lyssna på? Jag vill bara stänga av allt, dra härifrån och gömma mig i nåt hörn långt långt bort.

Men jag ska väl inte klaga på någon annan än mig själv, jag vet att felen ligger hos mig och att jag är en dålig människa. Jag vill inte vara sån men jotack kära nån, klart jag är det. Nån måste ju vara the bad guy också.

No comments:

Post a Comment