Tuesday, June 04, 2013

Sjuuk

Så blev man sjuk riktigt ordentligt över natten ;_; kunde knappt sova, låg och hostade och vaknade hela tiden och dessutom drömde jag bl.a. att målaren tapetserade fel tapeter och vägrade byta dom xD
Mitt i natten hämtade jag en blöt kall handduk och la på ögona och då kändes det mycket bätre, så den där handduken är min temporärt nya bästis, matilda och agnes kan vara lugna ;D

Min morgon har spenderats i sängen, no surprise, med en massa film och oljud från målarns alla verktyg som skulle användas sådär kl sju på morgonen >_> Men! Nu är det iaf klart där ute i vardagsrummet, nu ska det bara få torka till imorrn sen kan vi börja ställa tillbaka möblerna ^^ Ska försöka få till några bra bilder också så ni får se :P

Till lunchtiden nu har jag försökt mig på nån slags marinerad vitlök och lite kallrökt skinka till det, vitlök är ju riktigt bra när man är sjuk har jag hört :P Men råkade göra den lite stark med all chili som jag hade i hehe, det riktigt gjorde oooonnnnt på tungan :( Så nu vågar jag inte äta mera haha

No comments:

Post a Comment