Friday, July 19, 2013

Starawararararaaa

Har jobbat några dagar och idag kan jag sova ut, fast då vaknar man vid halv sju istället -.- Men som tur var somnade man om och så vaknade jag av ett stycke Loki en decimeter från ansiktet och en hel del jamande :3 sötbollen haha :D Så det jag hittills har gjort är städat köket efter gårdagens lilla grillning till middag och även slängt in tvätt i maskinen :P Jääätteintressant eller hur -.-
Efter det bestämde jag mig för att kolla klart Star Wars-A New Hope som jag började kolla på nån dag för flera veckor sen xD

när jag började titta på den så tittade jag inte för min egen skull, var dessutom inte på humör för att kolla på den just nu så då verkade den bara dåååålig men slutet var bra iaf haha :P Ska kolla de andra också så småningom ^^

En annan film som många tjatat om att jag ska se såg jag till slut, igår kväll. Inte besviken nånstans heller :3


Den var riktigt himla braaa ^_^ Fast det känns som att jag sett liknande filmer allt för många ggr så man visste ju precis vad som skulle hända hela tiden men ändå! I liked it :3

Idag då? Jag provade att annonsera på facebook om umgänge idag men det gick ju sådär ;___; Så jag får väl hitta på nåt själv då, tänkte att jag skulle bege mig till marieberg och djurbutiken för kattmaten tog slut igår minsann. Dessutom så fick jag ju lön för några dagar sen och inte har jag köpt nåt minnesvärt än haha :P

Annars då?
Känner för att börja skriva igen, har återfunnit ett gammalt band som heter Secondhand Serenade yey, har ont i handleden igen, var på rusta igår och köpte twix för att förbättra min självbild. hah
Tror för sjutton att jag har utvecklat nån slags ätstörning, jag äter när jag är nere, jag blir ännu mer nere av att äta, himla ond cirkel det där. Inte konstigt att man bara går upp och upp i vikt, vilket gör mig äääännu mer nere >_< hur blir man av med sånt skit? det vill jag ju inte ha -.-

No comments:

Post a Comment