Wednesday, July 31, 2013

Onsdag kväller

Chad & Jeremy – A Summer Song
Man får så goa känslor av den här låten så jag vet inte vad haha :3

Jag var inne på Science Fictionbokhandelns hemsida för en stund sen och jag känner HA-BEGÄRET SLITA I MIIIG!! Sett massor med toksöta muggar, pins, nyckelringar, gosedjur, tshirtar, postrar and so on and so forth... gosh >_<
Speciellt gosedjur.. på Rilakkuma och Mamegoma och massa andra av San-X.. BLIR TOKIG, VILL HAAAA x3

Rilakkuma
Mamegoma

Men ja, om en vecka får jag reda på om jag drar till Gotland eller inte. Aningen pirrigt, men känns som att jag faktiskt kommer åka om jag kommer in. Fegisen i mig brukar ta övertaget när det kommer till stora livsförändringar.

När jag var där fick jag ett väldans bra intryck må jag säga, allt från miljö till själva utbildningsinnehållet verkar så himla bra! Men såklart kan jag inte låta bli att tänka, är det verkligen rätt?  Men det är väl fegisen i mig som talar

No comments:

Post a Comment