Monday, August 12, 2013

Destination Gotland

So guess what, i'm going!

Jag har kommit in på Internationella Arkeologiprogrammet vid Campus Gotland. Dagen efter jag fick reda på det började jag leta bostad, och dagen efter det fick jag tag i ett xD Himla tur må jag säga! Det är ett 10månaderskontrakt så jag har inte lägenheten över sommaren men det är lika bra då jag tänkt komma hem över somrarna ändå, sommarjobba och sådär likz :P

Jag kommer bo i ett studentområde där nästan bara studenter bor, det finns ett gemensamt kök med ugn och bl.a. bastu! Men annars har jag typ allt jag behöver i min lilla etta på 21 kvadrat haha :P

Jag har även beställt böcker, två böcker för tusen spänn good grief! O_O
CSN är också fixat! Så allt är fixat! Det har ju gått otroligt smidigt må jag säga, trodde det skulle bli en riktig kamp att fixa allt på så kort tid men allt var klart på typ två dagar så xD

Så nu är det bara att ta sig dit med all packning som ska med :O Men har pratat med mamma och hon var villig att ta bilen över så då blir ju det också otroligt smidigt där med! :D

Har tänkt mig ha någon slags hejdåfest snart också, åker ju trots allt om ca tre veckor! :D
SÅÅÅÅ jag vill träffa så många som möjligt innan jag drar <3 nbsp="" p="">
Wish me luuck~~

No comments:

Post a Comment