Monday, November 14, 2011

Födelsedagar and what-nots :)

Såattehhh.... 12 november, come and gone :P

I torsdags fyllde pappa år kan vi börja med, det var ju trevligt ^^ Han fick en kopp och ett örngott som det stod "pappa - the one and only" på :P Och samtidigt som jag var i marieberg över dagen lyckades jag få med mig hem några smycken och en topp från gina tricot.
På fredagen kom Matilda hit från Gävle och jag som hade förväntat mig en mysig kväll med henne och paul fick veta hut, för adde fick såpass ont i magen att vi var tvungna att åka till akuten. Där satt vi från 19 till 23 ungefär, tills adde inte orkade vänta längre så då bara droppade vi allt och åkte hemåt. Kvällen spenderades dock med matilda och paul, och en jättefull johannes xD Det kommer han få äta upp länge :D
Sen kom lördagen, min födelsedag! Jag fick lite böcker, nån skiva, massa pysselgrejer! OCH EN DATOOOR! hahaha, helt galet. bäst är den! Äntligen :D Det var verkligen vad jag hade önskat mig :3 Senare när grabbarna kom över fick jag choklad, cinzano och ännu mera pysselgrejer! Sen pysslade vi och myste allihop tills långt in på natten x) Det var mycket trevligt ^_^ Ska försöka få till några bra kort på vad jag pysslade fram igår med leran, fett kul är det! :) Och så för att plussa på alla firanden lite till så var det ju förstås fars dag igår, och då fick pappa en tshirt som det stod pappa är bäst på ^^ Pizza åt vi också, det var riktigt gott :3
Men efter det fick det vara  nog, så ihop med alla grejer så fick jag skjuts till Adde som jag knappt vart med på hela helgen känns det som, känns bra att ha han i närheten igen :3
Ja just det, agnes och jonas var ju och hälsade på i helgen dessutom! Dom hade en hel del att göra, så dom kunde bara stanna förbi en stund innan de skulle åka tillbaka igen, men det var kul att se dom iaf :D Måste komma och hälsa på dom snart gosh >_<

och så pustar vi ut haha, kändes som det var en del att få ut där xD Så var den helgen ungefär ^^
jag fick en datoooor~~~ hihihih :3 Så himla nöjd, nu kan jag blogga och spela och kolla facebook när jag vill utan att jag och adde sitter och väntar på "våran tur" när det gäller hans dator xD Peppen :D

Ny vecka, nya tag i skolan. Jag har varit riktigt flitig idag faktiskt, gjort klart en massa grejer som behövde göras klart ^^ Vi har en uppgift dock som är lite jobbig, den river upp några sår så att säga. Vi ska skriva om oss själva, positiva/negativa saker inom oss själva, inom familjen, hur vi upplever vardagen med fritid, ekonomi och allt sånt där. det känns lite jobbigt, men ja, det måste väl göras. Kan vara bra att jobba med allt det också förstås :p

Hmm.. Mer då? Riktigt hungrig är jag xD Försöker vara glad och pigg och allt det där, fast jag går upp kl 5 på morgarna och lite andra grejer, men det rullar på i suppose.
Som Jonas sa "Drama Town #1!" xD Stämmer så himla väl, det går i perioder också har jag lagt märke till :P

Men ja, nu kanske det räcker för denna gång ^^ :3

No comments:

Post a Comment