Wednesday, November 09, 2011

Skola ja..

Jag begriper verkligen inte hur folk orkar pallra sig upp på morgnarna.. Och jag begriper verkligen inte att jag är såpass pigg som jag är just nu 06.54. Fast speciellt pigg i överlag kan jag inte säga at tjag är heller för den delen xD
Jag tänkte nog åka hem till mig en snabbis innan vi börjar kl 08. Jag har ju alla lolitakläder och allt som här till som ligger och skräpar här hos Adde, så dom måste ju väck :P Jag har fler varma tröjor hemma dessutom, och det är ju så kaaallt nu ju >_<

Hmm.. Annars ser jag fram emot våran pysselkväll vi ska ha nästa vecka :D Paul och Johannes var här på filmkväll häromdagen och då tyckte dom att det vore kul att pyssla lite ^^ Klart vi ska göra det, sa jag och så var det bestämt x) Jag måste köpa pärlor och rosetter och annat pilligt, till decoden! Dom andra tror jag ville pärlplattepärla och då kan ju jag decoden'a xD ^_^

well well, OFF TO SCHOOL!

No comments:

Post a Comment