Wednesday, November 16, 2011

Helt slut

Vi har hälsotema: stress, i skolan just nu. Idag imorgon och på fredag. Känner mig helt slutkörd, uppstressad (lägligt haha) och har en skum känsla i magen som inte vill försvinna. Det känns som att jag vill försvinna ned i ett hål och bara gömma mig för en stund, längtar till helgen. Fast ja.. det kommer vara ett håll-igång då med, fest både på fredag och lördag fast jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska gå båda gångerna. Det återstår att se :P 
Bah.. behöver en paus från livet just nu, känner som att det är så många saker som tynger ner mig och jag orkar inte med det. Jag är så himla trött hela dagarna och orkar inte göra något fysiskt nångång, jag vill ju träna flera ggr i veckan men jag har inte gjort det på flera veckor nu för jag orkar inte, jag går och lägger mig vid 20-21 (helt sjukt) och går upp vid 5, så ska man vara så himla perky och happy-go-lucky i skolan så det känns som att all min energi går åt till det, det blir liksom för mycket bara 
Jag vill hinna med att träna, jag vill hinna med att pyssla, jag vill hinna med att träffa vänner och att vara hemma hos mig lite också. Men att komma hem känns jobbigt, och det känns som att jag bara utnyttjar addes föräldrar och det känns inte heller bra så jag vet liksom inte vart jag ska ta vägen
Det blir liksom lite mycket när man summerar det, right? :/ 

Annars har jag Adde Paul och Marcus vart och köpt present till Johannes som fyller på lördag ^_^ 

No comments:

Post a Comment