Wednesday, November 16, 2011

Utbildning~

Eh ja, återigen får en otroligt luddig uppgift som ledarna inte riktigt förklarar ordentligt vad den går ut på eller vad exakt som skall göras :S Ett plus på det är att det går så otroligt långsaaamt >_< En uppgift som tar kanske 20 min får vi hela förmiddagen på oss att göra, galet -.-
Nu klagar jag ju bara också förstås, det finns bra saker med. Det vi lär oss om är ju bra och vettigt, men.. tempooo! :P

I övrigt så trallade jag iväg till Harrys igår och lämnade CV, ska även tillbaks dit idag nångång för att visa upp mig för personalansvarige, för han var inte där igår :o
Ska även höra av mig till OLearys igen för att kolla hur det går, eftersom de inte hört av sig än som dom sa att dom skulle :O 

Igår på vägen upp på stan igen för att möta Adde så såg jag en massa militärer med hundar och stooora gevär O_O Jag ba, vaaaa vad händer :o
Sen berättade Adde att det skulle vara nån träff för försvarsmakten i norden, just här i lilla örebro :O Det cirkulerar poliser och militärer över hela stan, omöjligt att missa dom haha :P

Men men, väl på stan så mötte jag upp Adde efter att han hade slutat och då fick jag en födelsedagspresent av honom, inne på Scorett... !!! Ett par underbart galet otroligt jättefina och snygga skor! Svarta med djupblåa snören, dom är riktigt snygga alltså! Tack gullegooos :3 Ska fixa bild på dom så snart jag kan ^_^

...Jag ska även fixa bilder på mitt pyssel jag har börjat med :3 Jag bestämde mig för att jag skulle börja med att göra massa kakgrejor i lera för att bygga upp ett lager så jag har till decodenpysslet. En bit i taget, och varje bit är ganska skojig för den delen :3


No comments:

Post a Comment