Monday, September 27, 2010

Att ha kort hår, eller att inte ha kort hår..

DET är frågan!

Ja precis, ni kanske märker att jag velar mellan att klippa mig elr inte :P Så jag kan ju lista vad jag tycker om kort resp långt hår!

  1. Jag har alltid passat bäst i kort hår
  2. Det är busigt och det passar ju mig x)
  3. Har man kort hår kan man bara vakna och gå upp, så ser det bra ut :D (lat som jag är, you know ;D)
Men långt hår då?
  1. Långt hår som svajar ner för axlarna.. Finns det något som är så fint? :3
  2. Jag har ju alltid velat ha långt hår
  3. Men min hårtyp är helt fel för det! *broken heart*
  4. Men har jag halvlångt hår kan jag ha hårförlängning
  5. ..men jag är lat, det är jobbigt att ta hand om mycket hår jue :(
Mjaaa.. det är svårt det här, men jag ska nog inte klippa mig än iaf. Jag har ju faktiskt precis köpt både platt-och locktång så jag måste ju använda dom lite grann ;D

1 comment:

  1. Linus22:33

    Jag har långt hår och jag behöver inte ta hand om det så mycket :) eller jag tror iaf det ingen som klagar :P

    Bara låta det växa liksom :D ( glömma att klippa sig) =P

    ReplyDelete