Friday, September 10, 2010

Vampire Diaries!!!!!!!!

ÅÅÅÅHHHHH VAD BRA DET ÄÄÄÄÄÄR JAG TROR JAG DÖÖÖÖÖR!!!!!! ..ehe, i like it okey? :3


tenebrion sa till mig igår att jag bara skriver före/efter christian vart här, så jag ska skärpa till mig och skriva lite mer om lite annat haha ^^' Sorry sorry

Så sjukt bra avsnitt, vet inte vart jag ska ta vägen xD Men eh ja, jag kan ju tipsa om en låt från vampire diaries som jag tycker är så sjukt bra ^^

Jag ska nog sätta mig och plugga lite matte nu, jag behöver det verkligen ^^'

..Åh förresten, jag bara måste dela med mig om lite grejer här först. Förvänta er dock inte att jag ska förklara det här bra xD Men iaf! För nån vecka sen satt jag och kollade på videos på youtube om maya kalendern och andra domedagsteorier, sjukt intressant. Jag hittade även teorier om atlantis UFOn och andra mytomspunna saker ^^ Jag kom in lite mer på UFOn och månen. En sak som då fastnade i huvudet på mig var vad killen som uppladdat just den videon jag kollade på, vad han skrev i inforutan.
Videon handlade om första resan till månen och att de austronauter som var med sa att det hade varit ett objekt som flugit brevid dom en stund, dom kollade med houston och det var inget objekt dom kände till verkade det som.
Sen hittade jag lite andra grejer om månresan, kommer inte ihåg exakt vad just nu men dom trodde sig ha sett något på månen när dom var där och lite sånt. Men över internet sådär verkar det som att man sett något, blivit varnad på något sätt av vad som varit där och sen har man åkt hem igen.

..och det som fastnade i mitt huvud som den där killen skrev var "Why haven't we returned to the moon?"

Ja men faktiskt, varför har vi inte det?

Sen hittade jag nån skum teori som jag tyckte var ganska underhållande om inget annat, om att nazisterna ska ha åkt till månen i hemlighet och bygger värsta basen på den mörka sidan av månen och bygger en massa grejer, och 2018 ska dom komma tillbaka och ta över världen elr något sånt ^^ Jag tycker det var lite roligt haha, men man vet ju aldrig ;D
För att hoppa tillbaka till månlandningen så cirkulerar det också att man tror dom hittade byggnader på månen, och det är därifrån nazistteorin kommer ifrån i suppose :P

Jag tycker det är sjukt intressant dock :3 Jag fastnade vid datorn i typ 9 timmar i streck när jag läste om allt sånt där :P

jag har säkert bloggat om det förrut, men här är en sida jag hittade som jag spenderade över än hälften av de där 9 timmarna på ^^ www. paranormalhaze.com
Det står bl.a. om spöken, mytiska djur och platser, UFO, konspirationsteorier och massa annat ^^ Take a look! x)

2 comments:

  1. http://www.haxan.com/portfolio/freakylinks

    ReplyDelete
  2. I don't mind att du skriver om mig (A) <3

    ReplyDelete