Thursday, September 02, 2010

heeeeeeelg

Ja, skolan är ju.. allmänt supersvår, men jag ska väl försöka lösa det på något vis O.o

Imorrn är det fredag äntligen, Underbart härliga människor kommer hit yeeessss X) fast dagen börjar förstås med (biologi idag också faktiskt) matte, mera matte, och så lite till matte, sen ännu mera matte och seeeeen blir det fest på kåren! ^^ Beach tema, vad ska man ha på sig dåe? :P


Just det, jag hade jättebråttom till skolan imorse och så skulle jag bara springa och borsta tänderna först,
så är det världens största spindel i handfatet!! O____O

Sen skulle jag ju förstås gå in dit nu för en stund sen och så ÄR DEN KVAAAAAR *dör* Efter mycket om och men lyckades jag ta kål på den.. jag lovar, jag kommer bli uppäten av zombie spindlar när jag ligger och sover :(

Dagens läskiga lilla äventyr, superspännande eller hur ^^

NU SKA JAG SOVA! herrååå~

No comments:

Post a Comment