Tuesday, September 21, 2010

Orkar inteeeee

Jag bara känner depressionen smyga upp på mig igen, sakta men säkert. usch :(
Jag har så mycket matte att göra så jag vet inte vart jag ska ta vägen, tentan är på tisdag och jag bara veeeet att jag kommer faila så himla hårt >_< Men jag fortsätter att försöka för vad mer kan jag göra?

Det är som att jag har världens fight med mig själv. Som att jag, genom att bara gå basåret, har satt mig på prov så otroligt mycket. Jag brukar alltid bara ge upp på saker som jag inte ens gått på i två veckor ens. Det är så himla jobbigt, det tär och det sliter. Den där matten gör att man känner sig totalt dum i huvudet för att man inte förstår, bara på det får man sämre självkänsla x(

NÅN I ÖREBRO SOM VILL STÄLLA UPP SOM MATTEHJÄLP????!?!?!?!!

Keh.. Men ja, jag fortsätter och försöker. Jag måste.

..Jag tror att om jag känner mig själv rätt ändå så brukar jag inte ge upp i första taget när det är något jag verkligen verkligen vill. Och det är ju precis det jag håller på med nu, om jag ska komma in på marinbiologiska programmet nästa höst måste jag klara det här, punkt slut.

Men om vi ska vara lite positiva så hade jag biologitenta förra veckan som jag tror gick rätt så bra ^___^ En tenta mindre att göra :P

Och om vi ska vara ännu lite mera positiva så har jag ju vart hos Christian i helgen. Det mår man ju iaf bra av <3
Vi hade ju tänkt gå på tokyo fusion i fredags, men det var huuuur lång kö som helst när vi kom dit, så vi bangade när vakten kom och sa att endast förbokade biljetter kom in.. Hade vart riktigt kul annars :(
På lördagen hade vi bestämt oss för att fira 6 månader (som egentligen är imorrn^^) då vi faktiskt kan fira tillsammans :P Så vi gick till en italiensk restaurang och åt hur god mat som helst :3
Efter det åkte vi upp till ett ställe i göteborg som jag inte vet vad det kallas men det är väldigt fin utsikt över staden där på kvällen :P Med alla ljus och sådär, you know :3
Och för att göra kvällen om möjligt ännu mera romantisk så plockade Christian fram en filt, lite jordgubbar och champagne! X3 Där satt vi och pratade om allt och ingenting, flytten och om oss. Vi har det allt bra, va :3 <3

På söndagen gjorde vi typ ingenting, satt och spelade spel hela dagen :D Jag klarade ett spel på ps3 som heter fairytale fights, så sjuuukt braaa :D

Och nu sitter jag här igen, hemma i min källare, ensam och kall :(
Åh förresten, jag har köpt en locktång idag :D Plus att jag var med Natta halva dagen ^__^
Det ska bli spännande att använda locktången, när jag orkar med det, har aldrig använt en sån själv förrut :o

Men nu ska jag upp och duscha en snabbis, sen sova! Sova tidigt idag,yesssss x)

AGNES OCH MATILDA, SAKNAR ER! <3

(Matilda, jag råkade radera ditt sms så jag har inte kunnat svara på det från i helgen ^^' Men jag tänker på dig hur ofta som helst, hoppas vi kan ses snart <3 )

No comments:

Post a Comment