Thursday, September 09, 2010

Sjuk x(

Jahapp, i måndags blev jag sjuk. Låg hemma tisdag och onsdag, och idag tvingade jag mig upp till skolan för en tydligen inte obligatorisk biologiträff.. :( Jag kom hem ganska nyligen och jag är helt slut. Jag ligger bara mer och mer efter i matten och nästa fredag har vi dessutom tenta i biologin. Det är full rulle på det här lilla rara basåret..

Ett steg i taget, en vecka i taget. Och den här veckan närmar sig höjdpunkten! Christian kommer hit imorrn :3 <3 <3 <3 Känns så himla bra, vi har inte träffats på två veckor nu och det har varit ganska jobbigt :( Längtar tills imooorrn ^___^
Förresten är det 7 veckor kvar tills han flyttar hit! x) Peppen på det är ju skyhög *fnizz*

Oh well^^ I helgen var Agnes och Jonas var besök, sjukt härligt att få träffa dom igen <3 Jag måste verkligen åka upp till sthlm snart, det var alldeles för länge sen :( Vi gick på fest i lördags hos Tommy, jag glömde mina vackra glasögon där dock :p Men det var kul :D

Hmm jaaa, jag vill inte vara sjuk! >_< Det var ju meningen att jag skulle börja på capoeira den här veckan och kanske på skivstång spinning och yoga på friskis men det får väl vänta då x( Jag antar att jag måste försöka få grepp om hur jag ska hinna med allt i skolan innan jag kan börja med det. Men jag känner faktiskt träningspeppen, aldrigt riktigt gjort det såhär förrut ^^ det kommer bli bra :)

Annars mår jag väl bra, dock tynger skolan ner mig och mitt humör ganska mycket :( men jag drömmer vidare om shabby chic och stugar vid havet med underbara trädgårdar~ :3 En christian vid min sida och en underbar maine coon-katt ^_______^ mhm, det kan bli bra det här, helt klart :3

Oh well, nu ska jag väl försöka få i mig lite mat annars kommer jag nog inte bli frisk :o Ska nog göra min soppa! x) gott gott gott, herrråååå~

No comments:

Post a Comment