Friday, August 28, 2009

Turismprogrammet

Och så har jag helt plötsligt bytt från natur och börjat på turismprogrammet. Unbelievable O_O men det här lär kännas bra iaf, annars blir jag arg xD

Mamma och jag har köpt Män som hatar kvinnor nu xD igår kväll för att vara exakt. Den ska jag se imorrn, eller nu :o har inte bestämt mig än :o jagvill ha något att ÄTA PÅ!! >_____< Varför finns det inte typ en fet himla stor rökt köttbit som man kan nafsa på :3 Vore såååå gott.. *drömma* jaa du får tycka att jag är skum ;D

Jag vill göööra nåt >_< jag har iiiinget att göra just nu -.- Jag skulle vilja gå och kolla om jag råkar springa på kattnapparna så jag kan skratta åt dom, men that's not gonna happen i guess :(

hmmm... kött skulle ju inte sitta så fel faktiskt.. kanske skulle gå och köpa lite :D

Jag har kommit halvvägs i flickan som lekte med elden (tvåan till män som hatar kvinnor-boken) och den är fett bra :O längtar tills den kommer ut på bio i september! måste se den då xD men jag måste läsa klart den först också ^^

oh well, i'm out :P

No comments:

Post a Comment