Monday, August 17, 2009

Mood shifting~

Jaaa jag lever, jag ska försöka fortsätta med det också :P Jag känner mig plötsligt gladare och det är nice :D Jag vill ut och göra saker! Vad händer i helgen people? :P

Agnes, ska vi dra till paris snart eller? :P xD

Jag fick förresten brev från universitetet idag ^^ Jag är riktigt pepp, det är jag :D hade nog vart ännu peppare om jag stannat på sommelierskolan, men njaa, det här är bättre ^^' Om jag klarar mig igenom det här läsåret kommer jag ju vara värsta miljösnillet eller nåt haha xD eller inte ;D
Jag måste införskaffa mig lite skolprylar också har jag insett, det är inte JB jag ska börja på :O

Okej, jag ska skriva en inköpslista xD

- Anteckningsblock
- Pennor
- Sudd
- Miniräknare
- Kalender! Jag har velat ha en sån där snygg kalender som man har i väskan xD en liten planerare liksom :D Jag funderar på en med betty boop på xD men jag har inte ens gått och kollat än så det kanske finns ännu snyggare :p
har jag glömt något? Let me know O_O

Ah shit! Jag måste ju köpa böckerna också :O typ Matte C och D, biologi A och B, fysik och kemi A och B också O_O men det löööser sig :P Jag ser fram emot välkomstdagen den 27e ^^ *positiv* Det kommer gå bra :) Dags att börja ta tag i livet, tycker jag :D

Allt börjar lösa sig, faktiskt, det känns bra ^_^

No comments:

Post a Comment