Saturday, August 22, 2009

blaeehjyee

liiite seg i huvudet är jag ^^' Men såå mycket drack jag inte heller :O Jag matte patrik kim och tanja var först hos kalle en timma elr lite till, sen åkte till stället och gick på maskerad xD men det var inte så mycket drag tyvärr, blir nog roligare på nästa fest :P

Igår natt när jag kom hem träffade jag Ben, och så hängde vi lite till kl halv fem xD Han ska ju åka till usa på tisdag så nu hann jag träffa honom innan han åker iaf :)

Jag gillar inte att Mami (min bror) röker inomhus. Det ska det bli ändring på. Och ja, det blev det för jag sa till ordentligt igår natt. Han började härja med mig en massa och började dra in Ben i det hela och sen kom han och putta på mig och kalla mig för namn och grejer >_< Jag ba "det enda jag säger är att gå UT och rök, det är inte svårt!" blablablaaa himla brorsor jag har -.- Men jag vann stirrleken :3
Ni vet, t.ex. om man har en hund och man ska visa att det är jag som bestämmer här så stirrar man på hunden tills den tittar åt ett annat håll, då har man vunnit. Tittar jag bort först så tror hunden att den är överlägsen. Eller hur? ^^
Så den körde jag på Mami, och jag måste säga det var lite tufft, men jag klarat och jag vann! *stolt*

Så idag då. Det jag ska göra nu är att fixa mig lite varma mackor och stort glas med nåt att dricka, och sen ska jag antingen strecka Hannah Montana eller kolla på Raise your Voice, eller så tar jag båda.. :D Sounds like a plan ^_^

Over and out^^

1 comment: