Thursday, August 06, 2009

Missing words

Solen skiner som bara den, det är 22+ grader ute och klockan är inte ens elva än. Undrar om det kommer bli sådär monstervarmt ute lite senare? det vore härligt
Jag orkar inte vänta tills imorrn, det går bara inte. jag har aldrig haft så tråkigt som jag har det nu. Jag funderar på att gå och färga håret, men ja, det är jag inte så säker på om jag ska göra.. fast jaa.. jag började kolla på Yes Man med Jim Carrey och jag måste säga att filmen är rätt så inspirerande ^^
Jag har förresten kommit in på naturvetenskapliga basåret, jag blev tydligen struken från sommelierprogrammet bara för det :o men jaa, jag vet inte om jag ska gå universitetet i år iaf. Om jag vill bli psykolog så måste jag ändå vänta tills nästa år, jag ringde och frågade idag men det var fullt :(
Så jag har suttit och kollat på jobb i norge, som fiskare, fiskrensare, butiksbiträde, slaktare (fråga mig inte XD) och en massa andra grejer :s Men norska arbetsförmedlingen är lite svår att förstå känner jag ^^' Men ja, 180kr+ i timmen är inte så pjåkigt :P Jagska nog söka, det stod att arbetsgivaren hjälper till med att hitta boende^^ Fatta, jobba i norge! Massor med pengar haha ^^' Då kan jag åka till Japan på språkresa <33 Och så kan jag börja på psykologprogrammet nästa år, det låter ju faktiskt ganska bra det här :)

No comments:

Post a Comment